❌ خروج از منطقه ی امن به چه قیمتی؟

✴️ باید در یک جمع صحبت کنید، اما زانوهای شما حتی قبل از رسیدن به تریبون بی حس می شوند؟ می خواهید ارتباطات خود را گسترش دهید، اما به جای صحبت با یک غریبه ترجیح می دهید ناخن هاتون را بجوید؟ صحبت کردن در جلسات باعث می شود اعتبار شما در محل کار بیشتر شود، اما شما از اشتباه کردن می ترسید؟
🔴 چه کسی می خواهد خودش با دست خودش، خودش را در شرایط استرس‌زا قرار بدهد؟متاسفم اما این شرایط غیر قابل اجتناب است.
🟢 خوب حالا چگونه می توانیم به عنوان یک فرد حرفه ای از انجام این وظایف ناخوشایند اما حرفه ای سود ببریم؟

1️⃣ گام اول
با خودتان صادق باشید. وقتی این فرصت را برای سخنرانی در یک کنفرانس بزرگ صنعت رد کردید، آیا واقعاً به این دلیل بودید که وقت ندارید، یا ترسیدید که روی صحنه بروید؟ از بهانه هایی که می خواهید در مورد اجتناب از موقعیت های خارج از محدوده راحتی خود ایجاد کنید، لیستی تهیه کنید و از خود بپرسید که آیا این دلایل واقعی هستند، شما هرگز قادر نخواهید بود بدون در نظر گرفتن صادقانه بودن در مورد انگیزه های خود، بر عدم انفعال غلبه کنید. بنابراین، آن را امتحان کنید.

2️⃣ گام دوم
تنها کسی که باید مثل او رفتار کنید خودتان هستید.
اگر از اجتماعات بزرگ متنفر هستید، اما در گروه های کوچک احساس راحتی بیشتری می کنید، به دنبال فرصتهایی برای صحبت باشید.

☑️ گام آخر
برای اینکه از منطقه راحتی خود خارج شوید، باید این کار را انجام دهید، حتی اگر ناراحت کننده باشد. مکانیسم هایی را به وجود آورید که شما را مجبور به شیرجه رفتن کند و ممکن است کشف کنید آنچه که در ابتدا از آن ترسیده اید آنقدرها هم بد نیست.

◀️ با گام های کوچک شروع کنید. ممکن است گاهی اوضاع خیلی خوب پیش نرود. اما باید بدانید که اشتباهات بخشی اجتناب ناپذیر و در واقع اساسی فرایند یادگیری است.

◀️ ممکن است در شرایط خارج از منطقه راحتی خود احساس قدرت کنیم، قدرت بیشتری از آنچه فکر می کنیم داریم. بنابراین، آن را امتحان کنید.

پست ۱ (۱)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *